HTML

Gézengúzok

Utazás babával, kisgyerekkel, egyedi bébicuccok, hétköznapi élet, programok, felfordulás a Gézengúzoknál... Az 1-2. Gézengúz(ok) Barnus és B'anka, 3. és egyben az igazi Gézengúzok a munkám - www.gezenguzok.hu

Friss topikok

2009.12.31. 20:25 gezenguzok

Szilveszteri kirándulás

2. nap - 2009. december 31.

Az év utolsó napjára Szombathelyet pécéztük ki. Azt kihagytuk a  számitásokból, hogy 31-én minden kora délután zár, igy kicsit balul  sült el a nap.

Hamar megérkezünk a vasi megyeszékhelyre, a hüvös időben a főtérre sétalunk. A kölkök kergetőznek, elhalad mellettunk a helyi  szilveszteri futótársaság, de figyelmünket az foglalja le, hogy a már  Pesten kinézett játszóházat megtaláljuk. Jó lett volna a gyerekeknek egy kis tombolás, ha már a fürdőzés elmarad. A játszót nem leljük. Kár, hogy a neten orrba-szájba hirdetik... Vesszőfutásunk itt kezdődik :(  Nagy nehezen megtaláljuk a helyi plazat, mert a web alapjan ott van vmi játszó. Hát nincs. Gyakorlatilag boltok sincsenek, nem hogy játszó! A mozirol lekéstünk, az étterem zárva... Egy gyöngyös boltot találunk csak nyitva, ahol rögtönzött ötlet folytán "kalózláncnak"-valót vásárolunk. Barnit ez kellőképpen fel is ajza.

Ez a város most nem lett a kedvencünk, nem sok eredmennyel zárult az itt tett látogatásunk. Majd talán nyáron!
Jákra indulunk. A fantasztikus román-gót templom a gyerekek figyelmet kevesbé köti le, mint a mienket, a templom szép kertje viszont végre örömöt és kellő fantáziát nyújt nekik. Csodás ez az épitmény, kivül-belül mestermű. Kár, hogy ilyen kevés figyelmet kap. Toszkánában
tizésével néztuk az ilyen ősi emlékeket... De lehet, csak a tél az oka...

A templomkerti muskétásütközet után (Barni most épp ezt a korszakát éli) a kölkök álomba zuhannak, és jön a nekünk oly kedves rész; kerülővel megyünk haza, apró falvakon, hogy nyitott szemmel az eldugott szépségekre csodálkozhassunk. 3-4 mesés kastély mellett is elautozunk, de maga a táj is szemetgyönyörködtető.

Aztán újabb nehézségek jönnek, hiszen arra eszmélünk, hogy fél 3 van, az éttermek félóra múlva zárnak, mi viszont még nem ebédeltünk.

A Hotel Bassianaban sikerrel járunk, elhozatalra "még" kiszolgálnak. Fincsi kaja, klassz izek, újszerűen egyedi, izletes somlói. A mai nap kiemelkedő élménye :)
A délután és az este öregesen, családosan telik, többek között a várt nyaklánc-készítéssel.

Annyira fáradtak vagyunk, hogy még éjfél előtt álomba zuhanunk...

Szólj hozzá!

Címkék: szombathely kirándulás szilveszter utazni gyerekekkel ják

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.