HTML

Gézengúzok

Utazás babával, kisgyerekkel, egyedi bébicuccok, hétköznapi élet, programok, felfordulás a Gézengúzoknál... Az 1-2. Gézengúz(ok) Barnus és B'anka, 3. és egyben az igazi Gézengúzok a munkám - www.gezenguzok.hu

Friss topikok

2010.05.28. 23:11 gezenguzok

Burgenlandi kiruccanás - 2.nap

Gézengúzok - Gyerek- és szülőbarát utazási ajánlatok.

Korai ébredés, lassú készülődés, majdnem 9 volt, amikor a reggelit elkezdtük. A kínálat egyszerűen remek. Felvágottak, sajtok, zöldségek, saláták, gyümölcsök sora. Frissen készül természetesen a tojások minden formája. Sok fajta joghurt, lekvár, péksütemény, felsorolni sem tudom, pazar.

Vannak dolgok, amik apróságok, de nekem szinte mindent jelentenek. Akik ismernek, tudják, az egyik ilyen a kávé. Nem iszom akárhol és mindenfélét,  bocsánat, de inkább megdöglöm, de vackot nem fogyasztok. A másik ennek kapcsán a reggeli kávé. A férjem elkényeztet, minden reggel ágyba kapom a kávét. No, itt a bárban van egy kávéfőző, frissen őrült kávéval és frissen készült tejhabbal, ahova reggel szépen leslatyogtam, és az ébredés után nem sokkal már egy igazi latte macchiatot szürcsöltem. Szerintem az ilyen nüansznyi dolgok tudnak nagyon sokat hozzáadni egy nyaraláshoz, mint ahogy az ellenkezője is igaz lehet.

úton a családi parkba

Reggelin túl voltunk, Barni fiam még produkált egy elkóborolok műsort, aztán elindultunk, hogy a tegnap elmaradt meseparki kirándulást bepótoljuk. 10 óra után kicsivel érkezünk meg a Familienparkba, Sankt Margarethennél. Ismerős már a hely, a kölkök is egyből megismerik, ahogy a parkolóba befordulunk. A belépő 3-tól 99 éves korig egységesen 17 euró, de ma péntek van, ami családi nap, úgy hogy a belépő csak 15 euró. Ez látszik is a látogatottságon, jó idő is van, és hát a gyereknap is itt van a nyakunkon. Mivel egyszer már jártunk itt, ezúttal úgy döntünk, az újonnan épül részeket vesszük célba (ezek a bejárattól balra találhatóak - további részleteket lsd. korábbi bejegyzésemben). A mocsárvár továbbra is abszolút kedvenc! Egyszersmind arra is jó, hogy lemérjük Barni mennyit változott, fejlődött kb. 8 hónap alatt. Tavaly szeptemberben még nem nagyon tudott végigmenni rajta, most könnyedén ment a legelképeztőbb részeken is. Eztán következik a vizi rész, de mivel fürdőrucival nem készültünk, és azt meg nem is feltételeztük, hogy 30 fok lesz, gyorsan odébb állunk.

Jön a vizicsúszda... A fiúk már tavaly is lecsúsztak, de Banka most addig rángat, míg én is lejövök vele. Utána jönnek a kalózhajók, kicsik és nagyok, gladiátoriskola (megint hatalmas fejlődés tavaly óta), sárkánybarlang (vicces, a kölköknek persze rém ijesztőíö), hajócsata (Barni nagy kedvence) és vele együtt a kötelező elázás (mert hogy ugye vizi csata!), és még néhány alkalmatosság, köztük a hullámvasút.

A kölkökön már látszik a fáradtság, úgy hogy lassan-lassan, de elindulunk hazafelé.
Oberpullendorfban megállunk egy gyors shoppingra, aztán fél 5 körül meg is érkezünk a szállóba. Az itteni ebédet lekéstük ugye, de az uzsiból még falatozhatnánk (finom sütik várnak pl.). Barni már tűkön ül, alig várja, hogy a fürdőbe menjünk. Irány a fürdő, a Kasimir's Waterworld, a fiatalság fenségterülete. 3 medence egyben (20 cm, 60 cm, 160 cm), csobogó, híd, szikla, csúszda, kisebb mászófal, tökéletes helyszín. Ami iszonyatosan tetszik, ez csak a kölkök világa, a felnőttek, klasszikus, fürdőrészlege innen távol esik. Önálló felnőttként és gyerekes szülőként is zavar, ha ezek a dolgok összekavarodnak, no itt nem. Művésznő drágám annyira nincs elájulva a víztől, Barni viszont igen. Ő úszni tanul, csúszik, lubickol.

pihenő kuckók a gyerek fürdővilágban

De egyszer a vacsora ideje is eljön...
A mai kedvenc, fő téma, a spárga. Levesben és főételben is ez a fő elem. Ma a főételt és a desszertet tálalják egyenként, a többi fogyasztható a büféasztalról. Főételnek mindketten ökröt kérünk, fűűűűű, az a sült, az valami mesteri. Szép rózsaszín a hús, de vér egy csepp sincs benne/rajta, ahogy ráharapok, a hús tökéletes zamatát érzem, ahogy igazán szeretem. Extra piros pont.

Hosszasan vacsorázunk, a kölkök már a játszósarokban rosszalkodnak, aztán a bárba helyezzük át magunkat. Repül az idő. Jön az élő zene. És Kasimir, a bivaly, a szálló kabalaállata. Énekelnek, táncolnak a kicsikkel, jó kis program a kölköknek (minden pénteken). Kasimir el, zene marad, all inclusive bár marad, szülők marad ;-)

Elég késő lesz mire a fáradt kis útodainkkal a szobánkba térünk, és szép álomba merülünk...............

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.