HTML

Gézengúzok

Utazás babával, kisgyerekkel, egyedi bébicuccok, hétköznapi élet, programok, felfordulás a Gézengúzoknál... Az 1-2. Gézengúz(ok) Barnus és B'anka, 3. és egyben az igazi Gézengúzok a munkám - www.gezenguzok.hu

Friss topikok

2010.05.27. 23:09 gezenguzok

Burgenlandi kiruccanás - 1. nap

Alig vártam már ezt a hétvégét, különösen az utóbbi hetek rengeteg betegeskedése után (közben). Idén még nem is voltunk el hosszabban otthonról.
A tavaly jól sikerült burgenlandi túra után most újra ezt a régiót céloztuk meg.
Ezúttal Bad Tatzmannsdorfba utaztunk, a Reiter's Avance hotelba. Úgy terveztük a csütörtöki napot a Családi parkban (leánykori nevén mesepark) töltjük, de a sajnos már szokásos májusi esőáradat eltérített e szándékunktól. Így egyből a szálláshelyre autóztunk. Így, hogy a meseparki kikapcsolódás kimaradt, elég hosszú volt az út.

Nagy-nagy felhőkön áthaladva, hatalmas záportól kísérve érkeztünk meg a Bad Tatzmannsdorfba. A szállót elég nehezen találtuk meg, amit tetézett, hogy az igen hosszú útból a kölköknel a cél előtt kicsivel lett elegük. No végre megjöttünk, Kasimir bivaly hatalmas figurája integetett az útmentén. A hotel hallja egy kellemes bár, melynek sarkában egy kisebb játszósarok is helyet kapott. A kisebb korosztály számára igazán jó helyszín, ha a galád szülők a bárban időznek ;-)

Szintén itt a bár mellett van egy külön, zárt dohányzószoba, vagy inkább nevezhetnénk szalonnak, ami a mai idők dohányellenes hangulatában igazán unikumnak számít. Abszolút piros pont ezért a kultúrált megoldásért.

A szobánkba igyekeztünk, ahol meglepetések sora várt; gyümölcskosár, különleges csokik, bon-bon formájú szappanok, kis plüssállat a kölköknek, és akkor a recepciónál kapott play mais játékot még nem is említettem. (Milyen apróságok és egyszerű dolgok ezek... Barni 3 hónapos volt, amikor a Hasik hotelba elmentünk néhány napra, ott kapott egy helyes kis párducos hütűmágnest, ami máig megvan, és mindig eszembe juttatja azokat a kellemes - kisbabás - napokat.) Gyorsan rendeztük sorainkat, hogy kicsit körülnézzünk, de a Kasimir Kid's World és a bár viszonylatából nem igen tudtunk elmozdulni. Előbbi egy nagy játszóház, amiben két külön rész van, az egyik ahol felügyelettel vannak a kicsik, a másik meg, ahol abszolút önállóan. A foglalkoztató részen számos játék és program adódik, ma éppen arcfestés volt. A nagyobbaknak, mondjuk úgy kíséret nélkül érkező gyerekeknek, egy klasszikus kúszó-mászó-csúszó labirintus színesíti az ott töltött perceket.

Lassan-lassan eljött a vacsora ideje.... A szálloda all inclusive szolgáltásokat kínál, ami itt tényleg all int jelent, mert a bárban minden ital korlátlan mennyiségben benne van az árban. Legyen az Jameson whiskey vagy pálinka vagy éppen csapolt búzasör. Valljuk be őszintén, ez utóbbi tény, és a korlátlanság ilyetén valósága, pozitív értelemben szíven ütött. Ehhez jön még a gyerekek bárja, ahol gyümölcslevek, szörpök, kekszek és egyebek sorakoznak, hogy a vájling méretű mogyorós alkalmatosságot már ne is említsem...
Hasunk megfogva.

A vacsora büféjellegű, de egyedi módon az előételt és a főételt felszolgálják, szemet gyönyörködtető kompozíciókban. Külön gyereksarok az ételeknek és a játszó kölköknek, és ami a kicsik ennivalóját illeti, kérésre gyakorlatilag mindent elkészítenek. A kisgyerekes szülők számára külön részleg van az étteremben, melynek sarkában található az előbb említett játszósarok. Így elkerülhető, hogy a kisgyerekekre nem kíváncsi vendégek nyugodtan költhetik el étkeiket. Nem találkoztam még ilyenfajta megközelítéssel, de nagyon szimpatikus.

Barna nem volt elájulva a főételtől, igazi pasiként a lényeget, a húst kereste, kevésbé hatotta meg az aprólékosan beállított tálalás. A gyömbérkrémlevest fahéjas krutonnal nagy érdeklődéssel kanalaztam tányéromba, de a fantázia elmaradt az ízélménytől. A desszertek viszont - valahogy itt is - korrigálták a képet. A számomra oly kedves osztrák (vagy német nyelvterületre jellemző) édességek vitték a pálmát.

Még egy kis játék, aztán felvonszultuk magunkat a szobáinkba, és nagy nehezen ágyba dugtuk a kölköket.... Jó éjt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.