HTML

Gézengúzok

Utazás babával, kisgyerekkel, egyedi bébicuccok, hétköznapi élet, programok, felfordulás a Gézengúzoknál... Az 1-2. Gézengúz(ok) Barnus és B'anka, 3. és egyben az igazi Gézengúzok a munkám - www.gezenguzok.hu

Friss topikok

2009.12.30. 20:17 gezenguzok

Szilveszteri kirándulás

1. nap - 2009. december 30.

6 fős szilveszteri társaságunk ma reggelre hirtelen 4 fős családunkra apadt. Betegség miatt csak négyesben indulunk Sárvárra. Amikor az ember augusztusban szilveszteri szállást foglal, még nem tudja, mi lesz decemberben. Két kisgyerekkel nem csoda, hogy betegen indulunk, bár szerencsére nem komoly a helyzet, "csak" a sárvári fürdőzésről kell lemondanunk.

Szállásunk a szokásos, az Abrakadabra apartman, ismerősként térünk vissza, hiszen júliusban már eltöltöttünk itt pár napot.
Kora délután érkezünk a nyugat-dunántúli városba, és rögtön a szállásra sietünk. Nagyon készultunk az ebédre, mert nyáron igazi felüdülés volt a Várkapuban elfogyasztott lakoma. Az ezúttal teltházas étterem már-már csalódást okoz... Vagy az emlék volt túl szép vagy a séfet cserélték le, de a mostani ízek és adagok elmaradnak a fenséges nyáriaktól. Tisztes helytállas - jellemeznék a gasztrokibicek.
Az idő szép, kifejezetten napos, kellemes. Jólesik a séta. És el is kél, hiszen a kölkök eddig javareszt a hátsójukon töltötték a napot. Körbesétáljuk a Nádasdy-várat, bent is boklászunk kicsit, de már a
szilveszteri bulira keszülnek, igy a múzeum is zárva, amit annyira nem bánunk, mert nyáron már alaposan végigjártuk a termeket.

A nap zárásaként még elgurulunk a fürdő cukrászdájába, hogy feledhetőeket fogyasszunk.

Hazatérunk, jön az este, a rutinos befejezés, majd alvás.

Holnap nekirugaszkodunk a 2009-es év utolsó napjának.

Szólj hozzá!

Címkék: utazás szállás szilveszter sárvár gyerekkel

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.