HTML

Gézengúzok

Utazás babával, kisgyerekkel, egyedi bébicuccok, hétköznapi élet, programok, felfordulás a Gézengúzoknál... Az 1-2. Gézengúz(ok) Barnus és B'anka, 3. és egyben az igazi Gézengúzok a munkám - www.gezenguzok.hu

Friss topikok

2010.05.30. 23:15 gezenguzok

Burgenlandi kiruccanás - 4. nap

Gézengúzok - Gyerek- és szülőbarát utazási ajánlatok.

Madárzsivajra, kakukkolásra, békabrekkegésre aludtunk el, ma is erre ébredtünk ;-)

A reggelink a már megszokott széles választék, amihez vasárnap lévén a pezsgő is dukál.

Kasimir, a kabalabivaly, pontosan érkezett, végigsétált a hallon és az éttermen, aztán megtáncoltatta a kicsiket, mint minden nap.

Mivel ez az utolsó napunk, kicsit nehezebben lendültünk be. Gyors pakolás után még a Kasimir Kid's waterworldbe, a gyerekek vizi birodalmába vetettük magunkat. Ezúttal végre Banka is bemerészkedett a vízbe, és 'nagyon jó' felkiáltásokkal hagyta a vízen húzatni magát ;-) Barni pedig már-már vakmerően ugrált a vízbe, úszkált, próbálgatta legújabb tudományát.
A szokásostól eltérően itt nem 10-kor, hanem 12-kor kell csak kicsekkolni, különben mi sem engedhetnénk meg magunknak, hogy 11-kor még a medencében lubickoljunk. A vízezés után Barni még kikönyörgi, hogy elmehessen a játszóba, és hát végülis könnyen engedünk neki, hiszen így sokkal gyorsabban elkészülünk a pakolással. (Azt még tegnap hallottam a már említett magyar kollégától, hogy a szálloda úgy van kialakítva, hogy a gyerkőcök ne tudjanak sehol kimenni, kiszökni - így nyugodtan bóklászhatnak az épületben, ha el is keverednek, "egyszer úgy is meglesznek".)

Délben elintézzük a formaságokat, megkapjuk a búcsúajándékunkat, vagy inkább útravalónkat, egy friss cipót, meg néhány információs anyagot, jövőbeni ajánlatot. Bár már kijelentkeztünk, az ebédre még maradhatunk. Kicsit még sétálunk, pontosabban kerekezünk, megnézzük a fantasztikus kilátást, rálátást a golfpályára, végül ebédre vissza is érünk. Lassan-lassan végetért burgenlandi kiruccanásunk, a kölkök még elbúcsúznak Kasimir óriásszobrától a parkoló bejáratánál és hazafelé indulunk.

Eredetileg úgy terveztük, hogy a meseparkon kívül is még sokat kirándulunk majd, várakat nézünk, lovagi tornára megyünk, de erre végül nem volt időnk, hiszen a szálloda teljes egészében lefoglalt minket. 3 éjszakát töltöttünk itt, az utolsó már abból is a ráadás volt, mert még nem volt kedvünk hazajönni, de végeredményben úgy jöttünk el, hogy még így sem tudtunk mindent kipróbálni, megnézni. Amit sajnálok, hogy kihagytunk, az a lovaskocsikázás, a gyerek kézműves foglalkozás, és a bébijátszó (6 hónapostól 3 éves korosztálynak) - legalábbis most ez jut eszembe ;-)

A szálloda egyik jelmondata eredeti nyelven így hangzik:"So fein kann all inclusive sein" - ami az odaérkezésig még akár közhelynek is tűnhet, de ezek után a fantasztikus napok után már mi is tudjuk, milyen szuper is lehet egy all inclusive burgenlandi kiruccanás. Wunderbar!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.